مهدی ضیایی؛ دانش‌آموز ۱۷ ساله‌ای که با شلیک مستقیم کشته شد

مهدی ضیایی؛ دانش‌آموز ۱۷ ساله‌ای که با شلیک مستقیم کشته شد

۱ دقیقه زمان مطالعه

جاویدنام مهدی ضیایی، دانش‌آموز ۱۷ ساله اهل بندرعباس و سال آخر رشته ریاضی فیزیک در مدرسه هوشمند دانا بود؛ نوجوانی که به گفته نزدیکانش عاشق فوتبال، درس و باران بود.

طبق اطلاعات اختصاصی رسیده به ستاره‌تی‌وی، مهدی ضیایی در شامگاه ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۴ در بندرعباس، هنگام بازگشت از پانسیون مطالعاتی و در حالی که داخل ماشین هم‌پانسیونی خود بود، هدف شلیک مستقیم قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

مهدی ضیایی، متولد سوم خرداد ۱۳۸۷، از کشته‌شدگان اعتراضات دی‌ماه در بندرعباس است.

اشتراک‌گذاری سریع

با اسکن کد QR زیر، لینک این مقاله را به راحتی در اختیار دیگران قرار دهید

کد رهگیری:572631078092

اشتراک‌گذاری: