
در صورت عدم تحویل اورانیوم، با زور از ایران خارج خواهد شد
۱ دقیقه زمان مطالعه
دستهبندی:سیاست
میکی زوهار، وزیر فرهنگ اسرائیل، درباره مذاکرات میان آمریکا و جمهوری اسلامی گفت اگر تهران ذخایر اورانیوم غنیشده خود را تحویل ندهد، این مواد «با زور و از طریق جنگ» از ایران خارج خواهد شد. او همچنین نسبت به اثربخشی توافق احتمالی میان واشینگتن و تهران ابراز تردید کرده است.
زوهار این اظهارات را در شرایطی مطرح کرد که مذاکرات آمریکا و جمهوری اسلامی برای دستیابی به توافقی نهایی ادامه دارد و موضوع ذخایر اورانیوم غنیشده از مهمترین محورهای اختلاف میان دو طرف به شمار میرود.
اشتراکگذاری سریع
با اسکن کد QR زیر، لینک این مقاله را به راحتی در اختیار دیگران قرار دهید
کد رهگیری:824167066697
