فاکس‌نیوز: آمریکا با ۶ جنگنده، ۴ هدف را در ایران بمباران کرد

فاکس‌نیوز: آمریکا با ۶ جنگنده، ۴ هدف را در ایران بمباران کرد

۱ دقیقه زمان مطالعه
دسته‌بندی:جنگ

شبکه فاکس‌نیوز به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی گزارش داد ارتش ایالات متحده در واکنش به آنچه حمله پهپادی جمهوری اسلامی به کشتی‌های عبوری از تنگه هرمز خوانده، با استفاده از شش جنگنده چهار هدف را در جنوب ایران هدف قرار داده است.

به گفته این مقام، اهداف مورد حمله در امتداد سواحل ایران در نزدیکی تنگه هرمز و همچنین در جزیره قشم، از مناطق راهبردی جمهوری اسلامی در این آبراه حیاتی، قرار داشته‌اند.

این حملات پس از آن انجام شد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، جمهوری اسلامی را به پرتاب چهار پهپاد تهاجمی به سمت کشتی‌های عبوری از تنگه هرمز متهم کرد. ترامپ گفت سه پهپاد توسط نیروهای آمریکایی سرنگون شدند اما یکی از آن‌ها به یک کشتی باری برخورد کرد و به آن خسارت وارد آورد. او این اقدام را «نقض احمقانه توافق آتش‌بس» توصیف کرد.

اشتراک‌گذاری سریع

با اسکن کد QR زیر، لینک این مقاله را به راحتی در اختیار دیگران قرار دهید

کد رهگیری:933563689511

اشتراک‌گذاری: